Asiakaskokemustutkimus 2024 käynnistyy asiakkaiden ja sidosryhmiemme parissa
Kuinka hyvin palvelumme vastaavat asiakkaiden tarpeita? Kuinka helppo kanssamme on asioida ja suosittelevatko asiakkaamme meitä myös eteenpäin? Muun muassa näitä asioita selvitämme, jotta voimme kehittää palveluitamme ja toimintaamme.
Tutkimus toteutetaan sähköpostikyselynä ja puhelinhaastatteluina. Vastaajat saavat tutkimuksesta myös ennakkoviestin. Tutkimuksen tekee puolueeton suomalainen tutkimusyritys Ratkaisutoimisto Seedi.
Kaikki saadut vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Lisätietoja tutkimuksesta antaa ja kysymyksiin vastaa viestinnän ja vastuullisuuden johtaja Katariina Salmisalo.
Tutkimuksen osoitelähteenä käytetään Erillisverkkojen asiakas- ja sidosryhmärekisteriä, voit tutustua myös Tietosuojaselosteeseen. Tutkimuksen tuloksista kerrotaan verkkosivuillamme alkuvuodesta 2025.