alkuun

Asiakaskokemustutkimus 2024 käynnistyy asiakkaiden ja sidosryhmiemme parissa

Erillisverkot on käynnistänyt vuotuisen asiakaskokemustutkimuksen. Tutkimuksessa keräämme asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kokemuksia palveluistamme ja toiminnastamme. Tutkimus toteutetaan syys- ja lokakuun aikana.
asiakaskokemus asiakkaat yhteistyö

Kuinka hyvin palvelumme vastaavat asiakkaiden tarpeita? Kuinka helppo kanssamme on asioida ja suosittelevatko asiakkaamme meitä myös eteenpäin? Muun muassa näitä asioita selvitämme, jotta voimme kehittää palveluitamme ja toimintaamme.

Tutkimus toteutetaan sähköpostikyselynä ja puhelinhaastatteluina. Vastaajat saavat tutkimuksesta myös ennakkoviestin. Tutkimuksen tekee puolueeton suomalainen tutkimusyritys Ratkaisutoimisto Seedi.

Kaikki saadut vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Lisätietoja tutkimuksesta antaa ja kysymyksiin vastaa viestinnän ja vastuullisuuden johtaja Katariina Salmisalo.

Tutkimuksen osoitelähteenä käytetään Erillisverkkojen asiakas- ja sidosryhmärekisteriä, voit tutustua myös Tietosuojaselosteeseen. Tutkimuksen tuloksista kerrotaan verkkosivuillamme alkuvuodesta 2025.

Katariina Salmisalo

Katariina Salmisalo

Johtaja, viestintä ja vastuullisuus 040 701 6576 Katariina.Salmisalo@erillisverkot.fi

Ilari Hatakka

Ilari Hatakka

Johtaja, asiakkaat +358 5030 43502 ilari.hatakka@erillisverkot.fi