alkuun

Asiakaskokemustutkimus 2022 käynnistyy asiakkaiden ja sidosryhmiemme parissa

Erillisverkot on käynnistänyt vuotuisen asiakaskokemustutkimuksen. Tutkimuksessa keräämme asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kokemuksia palveluistamme ja toiminnastamme. Tutkimus toteutetaan syys- ja lokakuun aikana.
asiakaskokemus asiakaspalvelu

Kuinka hyvin Erillisverkkojen palvelut ja tuotteet palvelevat? Kuinka helppo kanssamme on asioida ja suosittelevatko asiakkaamme meitä myös eteenpäin? Muun muassa näitä asioita selvitämme, jotta voimme kehittää toimintaa vastaamaan tarpeita.

Tutkimus toteutetaan sähköpostikyselynä ja puhelinhaastatteluina. Tutkimuksen tekee puolueeton suomalainen markkinatutkimusyritys Taloustutkimus oy.

Kaikki saadut vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Kyselyn lopussa vastaaja voi itse päättää, mikäli hän haluaa antaa palautetta omalla nimellään.

Lisätietoja tutkimuksesta antaa ja kysymyksiin vastaa Erillisverkoissa viestintäjohtaja Katariina Salmisalo. Taloustutkimuksessa tutkimuksesta vastaa tutkimusjohtaja Outi Salonen (outi.salonen@taloustutkimus.fi tai puh. 050 330 6184).

Tutkimuksen osoitelähteenä käytetään Suomen Erillisverkkojen CRM-asiakasrekisteriä, voit tutustua myös Tietosuojaselosteeseen. Tutkimuksen tuloksista kerrotaan verkkosivuillamme loppuvuoden aikana.