alkuun

Luotettava suunnannäyttäjä – Uusi brändi vahvistaa Erillisverkkojen roolia

Erillisverkot vahvistaa rooliaan kriittisten ict-palveluiden tarjoajana viranomais- ja huoltovarmuustoimijoiden kentässä. Asiakkaille ja sidosryhmille uusi brändi näyttäytyy raikkaana visuaalisena ilmeenä, mutta myös voimakkaampana erottautumisena muista valtion ict-toimijoista.
Brändi Erillisverkot kriittinen viestintä

”Erillisverkot tuoreutti viime vuonna strategiansa, ja brändin uudistaminen on osa tätä kokonaisuutta. Vastaamme strategiallamme moniin muutospaineisiin, kuten kiristyneeseen turvallis- ja taloustilanteeseen”, Erillisverkkojen toimitusjohtaja Timo Lehtimäki sanoo.

Lehtimäen mukaan selkeällä brändillä on erittäin suuri merkitys yhtiön erityistehtävän näkökulmasta. Yhteiskunnallinen vaikuttavuus vaatii meiltä brändiä, jolla erotumme kilpailijoista ja muista toimijoista. Lisäksi Erillisverkkojen uusi brändi painottaa luotettavuutta ja kehittymistä. Turvallisuustoimijoiden luottamus kriittisiä ict-palveluita kohtaan on kaiken lähtökohta.

”Meihin ja palveluihimme voi luottaa kaikissa olosuhteissa. Me pidämme sen, minkä lupaamme – oli kyse sitten asiakkaistamme tai työkavereistamme. Me kehitämme jatkuvasti toimintaamme; emme ole niitä, jotka istuvat toimettomina vaihtopenkillä”, Lehtimäki summaa brändin ydintä.

Erillisverkot julkaisee palveluiden uudet tiekartat sekä asiakashackathonit kevään aikana. Myös Erillisverkojen työnantajalupaus uudistuu.

Leijonaverkot vahvistaa viestiään ja asemaansa

Erillisverkkojen tytäryrityksen Leijonaverkkojen brändi on uudistunut osana Erillisverkkojen brändiuudistusta. Uuden brändin myötä Leijonaverkot lujittaa asemaansa kriittisten konesali- ja laitetilojen tarjoajana.

Uudistus kattaa visuaalisen ilmeen ja logon muutoksen, mutta yhtiön pyrkimyksenä on myös entistä parempi asiakaskokemus.

”Leijonaverkot on omistautunut turvaamaan asiakkaidensa toiminnan 24/7/365, ja uusi brändi vahvistaa tätä viestiä”, Lehtimäki sanoo.

Visuaalinen ilme modernisoitiin

Brändiuudistus näkyy yhtiön kaikissa viestintäkanavissa visuaalisen ilmeen muutoksena. Erillisverkkojen uudessa aaltomuotoisessa logossa on kolme itsenäistä kaistaa, joissa kulkee signaali tai pulssi. Joustavasta tunnuksesta ilmenee myös yhtiön nimestä poimitut E ja V. Jatkossa Erillisverkot tunnistaa entistä sähköisemmästä vihreästä väristä.

Lehtimäen mukaan myös visuaalisen ilmeen on elettävä ajassa mukana.

”Haluamme tätäkin kautta kertoa, että olemme vahva suunnannäyttäjä yhteiskunnan turvallisuuteen ja vakauteen liittyvissä kysymyksissä ja ratkaisuissa – niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin.”

Lisätietoja
Timo Lehtimäki

Timo Lehtimäki

Toimitusjohtaja +358 50 514 8286 timo.lehtimaki@erillisverkot.fi