alkuun

Erillisverkkojen asiakaskokemustutkimus 2025 käynnistyy

Olemme käynnistäneet vuotuisen asiakaskokemustutkimuksen, jossa kartoitetaan asiakkaiden ja sidosryhmien kokemuksia palveluistamme ja toiminnastamme. Tutkimus toteutetaan syys- ja lokakuun aikana.
asiakaskokemus viranomaispalvelut Yhteiskunnan kriittiset toiminnot

Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka hyvin palvelumme vastaavat asiakkaidemme tarpeisiin, kuinka helppoa asiointi kanssamme on, ja suosittelisivatko asiakkaat ja sidosryhmät meitä muille. Tutkimustulokset auttavat meitä kehittämään toimintaamme.

Tutkimus toteutetaan sekä sähköpostikyselyinä että puhelinhaastatteluina. Lisäksi ennen tutkimuksen alkua vastaajille lähetetään ennakkoviesti. Innolink vastaa tutkimuksen toteutuksesta.

Kaikki annetut vastaukset käsitellään luottamuksellisesti.

Tutkimuksen osoitelähteenä käytetään Erillisverkkojen asiakas- ja sidosryhmärekisteriä, voit tutustua myös Tietosuojaselosteeseen. Tutkimuksen tuloksista kerrotaan verkkosivuillamme viimeistään alkuvuodesta 2026.

LISÄTIETOJA

Ilari Hatakka

Ilari Hatakka

Liiketoimintajohtaja, Virve +358 5030 43502 ilari.hatakka@erillisverkot.fi

Mika Lehto

Mika Lehto

Liiketoimintajohtaja, VO ja TUKO mika.lehto@erillisverkot.fi