Erillisverkkojen asiakaskokemustutkimus 2025 käynnistyy
Olemme käynnistäneet vuotuisen asiakaskokemustutkimuksen, jossa kartoitetaan asiakkaiden ja sidosryhmien kokemuksia palveluistamme ja toiminnastamme. Tutkimus toteutetaan syys- ja lokakuun aikana.
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka hyvin palvelumme vastaavat asiakkaidemme tarpeisiin, kuinka helppoa asiointi kanssamme on, ja suosittelisivatko asiakkaat ja sidosryhmät meitä muille. Tutkimustulokset auttavat meitä kehittämään toimintaamme.
Tutkimus toteutetaan sekä sähköpostikyselyinä että puhelinhaastatteluina. Lisäksi ennen tutkimuksen alkua vastaajille lähetetään ennakkoviesti. Innolink vastaa tutkimuksen toteutuksesta.
Kaikki annetut vastaukset käsitellään luottamuksellisesti.
Tutkimuksen osoitelähteenä käytetään Erillisverkkojen asiakas- ja sidosryhmärekisteriä, voit tutustua myös Tietosuojaselosteeseen. Tutkimuksen tuloksista kerrotaan verkkosivuillamme viimeistään alkuvuodesta 2026.
LISÄTIETOJA

