Asiakaspalvelun asiantuntija
Asiakaspalvelun asiantuntijaa
Asiakaspalvelun asiantuntijana työhösi kuuluu vaihtelevat asiakaspalvelutehtävät, muun muassa saatavuuskyselyiden, tilauksien, palvelupyyntöjen ja asiakaspalautteiden vastaanotto, sekä konsernin sisäisen Service Deskin työtehtävät. Asiakaspalvelussa hoidamme myös laskutukseen, teknisiin asioihin ja palveluihin liittyviä yhteydenottoja, jotka koskevat sekä mobiili- että kiinteän tietoliikenteen yhteyksiä ja palveluita.
Työskentelet osana asiakaspalvelutiimiä, joka toimii rajapintana ulkoisille ja sisäisille asiakkaille sekä eri sidosryhmille. Vastaamme yhteydenottoihin puhelimitse, sähköpostitse sekä muita digitaalisia kanavia hyödyntäen. Asiakaspalvelu tapahtuu pääosin suomeksi, mutta ajoittain myös englannin kielen taito tulee tarpeeseen. Työmme on ensisijaisesti tiimityötä, jossa kukin ottaa vastuun onnistumisesta samalla toisiamme tukien.
Hae meille, jos:
- olet asiakaspalveluhenkinen ja nautit työstä, jossa pääset etsimään ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin
- sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja työskentelet sujuvasti osana tiimiä
- sinulla on paineensietokykyä ja taitoa työsi huolelliseen organisoimiseen ajoittain nopeatempoisessa asiakaspalveluympäristössä
- otat erilaiset IT-järjestelmät ja prosessit luontevasti haltuun
- sinulla on hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen osaaminen ja tulet toimeen myös englannin kielellä.
Eduksi katsomme:
- aiemman kokemuksen asiakaspalvelutehtävistä
- tietämyksen tietoliikenteestä ja operaattorituotteiden tuntemuksen
- ruotsin kielen hallitsemisen.
Tarjoamme sinulle:
- haastavan ja ainutlaatuisen tehtäväkentän maailman parhaan digitaalisen turvallisuuden parissa
- paikan osaavassa tiimissä – teemme työtä luodaksemme turvallista Suomea ja olemme alan huippuosaajia
- työyhteisön, jossa pidämme tärkeänä kehitystä, luottamusta, yhteistyötä ja vastuullisuutta
- mahdollisuuden vaikuttaa työhösi, kehitykseesi ja tulevaisuuteesi
- hyvät työnteon puitteet, mukavat henkilöstöedut ja mutkattoman työilmapiirin.
Asiakaspalvelun asiantuntijana toimipaikkasi voi sijaita joko Jyväskylässä tai Turussa. Osittainen etätyö on mahdollista, mutta osa työtehtävistä vaatii läsnäoloa toimistolla. Työskentelemme arkisin toimistotyöaikoihin.
Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Hae meille töihin omana itsenäsi!
Teemme turvallisuuskriittistä työtä yhteistyössä viranomaisten kanssa. Tehtävään valittavasta henkilöstä tehdään henkilöturvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysten tarkoitus on ennaltaehkäistä kansallista turvallisuutta vaarantavaa toimintaa. Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi. Lisäksi tehtävät vaativat todistuksen huumausainetestistä.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hae asiakaspalvelun asiantuntijaksi täyttämällä hakulomake täällä ja liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi ke 4.10.2023 mennessä.
Lisätietoa tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Jukka Pasanen puh.0400 971400 torstaina 28.9. klo 9-10 ja maanantaina 2.10. klo 14-15 tai sähköpostitse jukka.pasanen@erillisverkot.fi.
Suomen Erillisverkot -konserni tarjoaa yhteiskunnan turvallisuutta ja toimivuutta tukeville organisaatioille palveluja kriittiseen viestintään, tilannejohtamiseen ja kriittisen infrastruktuurin suojaamiseen. Suomen Erillisverkot on valtion erityistehtäväyhtiö. Asiakkaitamme ovat Puolustusvoimat, Poliisi, pelastustoimi, sosiaali- ja terveyssektori, Hätäkeskuslaitos, Rajavartiolaitos, ministeriöt ja kuntien toimijat sekä huoltovarmuuskriittiset yritykset.