Asiakaskokemustutkimus käynnistyy asiakkaiden ja sidosryhmiemme parissa

Kuinka hyvin Erillisverkkojen palvelut ja tuotteet palvelevat? Kuinka helppo kanssamme on asioida? Teemme marras-joulukuun vaihteessa asiakaskokemustutkimuksen.
asiakaskokemus asiakaspalvelu
Asiakas- ja Käyttäjäpäivän osallistujat keskustelevat näyttelytilassa

Erillisverkot on käynnistänyt pienimuotoisen asiakaskokemustutkimuksen, jotta kehittyvä toimintamme vastaisi asiakkaidemme ja sidosryhmiemme tarpeita mahdollisimman hyvin.

Toteutamme perinteisen asiakastyytyväisyyttä koskevan tutkimuksen sähköpostikyselynä ja puhelinhaastatteluina marras-joulukuun aikana. Tutkimuksen tekee puolueeton suomalainen markkinatutkimusyritys Taloustutkimus oy.

Kaikki saadut vastaukset käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti. Kyselyn lopussa vastaaja voi itse päättää, mikäli hän haluaa antaa palautetta omalla nimellään.

Tutkimus tehdään otantamenetelmällä ja se on pienimuotoinen, vastaamiseen kuluu aikaa arviolta noin 5-10 minuuttia. Toivomme mahdollisimman monen tutkimusyhteydenoton saajan vastaavan ja antavan arvokkaan näkemyksensä käyttöömme. Tulosten pohjalta voimme edelleen kehittää toimintaamme.

Lisätietoja tutkimuksesta antaa ja kysymyksiin vastaa Erillisverkoissa viestintäsuunnittelija Merja Tiittanen (merja.tiittanen@erillisverkot.fi tai puh. 040 523 4659). Taloustutkimuksessa tutkimuksesta vastaa tutkimusjohtaja Outi Salonen (outi.salonen@taloustutkimus.fi tai puh. 050 330 6184).

Tutkimuksen osoitelähteenä käytetään Suomen Erillisverkkojen CRM-asiakasrekisteriä. Tutkimuksen tuloksista kerrotaan sen valmistuttua verkkosivuillamme.